BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jumat, 25 Maret 2011

Tolong!

Tuhan,
Lihat..lihatlah lebih dalam diriku..
Kau tau apa yang telah terjadi..
Pada diriku..
Lebih dari diriku...

Tuhan,
Lihatlah jauh dalam hatiku...
Jauh melebihi dalam yang kutahu...
Kau Tahu segalanya Tuhan...

Tuhan,
Aku tidak tahu..
Terlahir diriku ini untuk apa?
Sungguh aku tidak tahu
Tuhan..

Tuhan,
Tapi jangan kau biarkan ini terjadi padaku..
Jangan kau berikan sakit,
Pada dua malaikatku di dunia ini...
Jangan Tuhan...Jangan..

Tuhan,
Izinkan aku tetap hidup...
Izinkan aku..
Untuk membahagiakan mereka..
Dua malaikatku itu..
Ayah dan ibu...

Tuhan, Tolong aku..
Tunjukkan jalan terbaik-Mu
Untuk tujuanku..
Maka, Berikan Mukzizat-Mu
Untukku yang hina ini...
Ya Rabb..beri aku kasih sayang-Mu..
Selamatkan aku...
Sembuhkan luka ini..
Beri aku mukzizat-Mu..

Tuhan...
Tolong aku...

0 komentar: